onsdag 1 december 2010

En annorlunda morgon

Började dagen med att gå upp och städa kl 06.00. Hela den här dagen kommer ju att vara förstörd, när man inte får börja som man brukar. Min man kom hem och berättade att det skulle vara möte hemma hos oss nu på förmiddan. Sån nu är hans chef på väg hit. Annars brukar jag ta det lugnt på morgonen visserligen vaknar jag alltid tidigt mellan 05.00-07.00 numera, kan det var åldern tro. Då dricker jag kaffe i sängen, som oftast min man har gjort åt mig. Tar upp min bärbara, världens bästa uppfinning, kollar mail, läser bloggar och passar oftast själv på att blogga. Sen efter några fram vid åtta sådär vill katter och hund ha mat och släppas ut. Sen blir det frukost och ja sen börjar dagen med allt var det innebär....
Idag kommer jag förutom att vara i butiken jobba mer med webbutiken. Det är allt lite pill med den innan man kan släppa ut den i cyberspace.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten