onsdag 22 december 2010

Dan före dan före dopparedan

Godmorgon i kylan. När jag gick upp i morse var termometern på 25 minus brrrrrrr. Idag är det mycket som händer eller ska göras. Baka en sats lussekatter, älskar saffran....Fler paket att slås in, det tar lite tid för varje paket lägger jag ner tid på. 
Flytta lite möbler och städa. 

Igår kväll kom julgranen (tyvärr fick det bli plastgranen i år) in i matsalen eller Ingas rum som vi kallar det. Men i eftermiddag tänkte jag slänga in lite bilder från den. 
Och jag måste bara måste byta ut min julgran i vardagsrummet den är bedrövlig, men min make har lovat att hjälpa mig. 

Ikväll kommer Patrik, min mans son på över 20 år, till oss. Skall bli jätteroligt att han firar jul med oss.  
Så ikväll blir det julgodisfabrik med killarna i vårt kök. 
Syns snart igen!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten