måndag 6 december 2010

En mysig stund nu på morgonen med min älsklingsmugg som flyttar in i skåpet vid advent. Igår åkte jag och min kusin Sussie till Kristinehamn vi besökte julmarknaden hemma hos Petra som har bloggen Romantiskahem.blogspot.com. Där fanns massor att titta på och köpa. Det blev några pumlor till granen, de får ni se sedan när granen kommer upp. Och sen blev det massa fina handgjorda kort och tags av Ingela som har bloggen Inspirationivitt.blogspot.com. Köpte också brända mandlar i en jättefin påse. Radade upp dem vid mina söta vinterbarn. Men jag åt upp alla mandlarna igår men påsen sparar jag allt. Idag har jag en ledig dag, vi har butiken stängd på måndagar. Så idag blir det att pyssla inomhus, göra julköttbullarna. Vi blir förhoppningsvis många till jul. Hoppas det blir en fin dag ute och inte så kallt för jag vill gå en lång skönt vinterpromenad runt kanalen idag med Trixie, eller så långt hon nu orkar.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten