tisdag 30 november 2010

Snögubbesamling


Lite adventsfint och julpyssel har jag hunnit med inomhus. Älskar ju det här med julen. Har i många år samlat på snögubbar och de får flytta fram till första advent och sen står de framme så länge snön ligger på vintern. Väntar hem min son Victor från västkusten som har varit nere i Göteborg och fotograferat sig hos modelab. För några veckor sedan fick han ett telefonsamtal av en modellagentur att de ville fota honom och se om han har det "där". Så nu får vi se om det blir nåt modelljobb för honom. Det var någon kompis från Stockholm som de hade fått tips om Victor. Roligt för honom , tycker jag. Och en stolt mamma inte att förglömma:-)














.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten