söndag 19 december 2010

Julklappsboken

Min lilla julklappsbok. Den började jag använda 2003, i den skriver jag upp alla julklapparna, till vem och från vem. Jag började med den, för varje år börjar jag köpa julklappar tidigt på året och sen gömde jag dem. Barnen hade som sport att leta fram dem och gissa vad det var. Så gömställena blev fler och fler för varje år. Och en jul fattades det en hel papperskasse med julklappar den gick bara inte att hitta. Men så till midsommar året efter städade jag en garderob som jag inte använde så ofta. Så den midsommaren satt mina barn och öppnade julklappar. Men nu springer de bara runt och letar efter julboken, men den har de svårt att hitta.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten