söndag 12 december 2010

Pepparkaksbaket fick Madeleine nästan göra allt själv, hade mycket att göra uti butiken. Tur att hon börjar bli så stor. Igår på kvällen gick vi till Asphyttans Hembygdsgård där det var luciafirande.
 Madeleine var så fin som lucia med levande ljus i kronan. Så stolt jag var och tårögd när hon sjöng solo Tänd ett ljus av Triad, hon sjöng den helt utan musik.

De var lite tomtesång som midnatt råder....... Staffan Stalledräng sjöngs också solo av Pontus.
Sedan var det fika med hembakat och julpaketsauktion.

Nu skall vi snart köra ner Madeleine till Karlstad hon skall åka buss hem till västkusten. Sen skall jag och min man göra stan på tu man hand med julklappsinköp och gå på restaurang. Vi skall ta oss en mysig stund för oss själva. Man får inte glömma bort kärleken i allt julstök.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten