fredag 25 februari 2011

Axplock av detaljer...


 
Nu har vi börjat flytta in i det klara sovrummet och jag har sovit som en klubbad säl. Visar lite detaljbilder från sovrummet. Två stora skänkar fick vara kvar i rummet. Men det passar bra in i allt det vita och tillsammans med det mörka golvet. Runt den underbara pigtittaren har jag ställt kristallburkar som kommer från Michaels släkt.
 
 På den andre skänken stor foto på Mamma och Inga (detta var ju hennes rum tidigare) där tänkte jag samla lite av våra romantiska och kärlekminnen, som t ex min handgjorda brudkrona av myrten.
På Michaels sängbord har jag ställt ett jättegammalt smyckeskrin
 med hans små saker som munspel, fickur....
Nu är det några smådetaljer som fattas. som gardiner och något som pryder väggarna med det får växa fram. Men sen skall det slipas och måla sänggavel, en stor sak i furu som jag har släpat med mig från västkusten, men det är lite för kallt ute på logen nu att göra iordning den.  
Så fler bilder kommer det att bli från sovrummet.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten