fredag 18 februari 2011

Väntar....

I väntan på att sovrummet skall bli klart, så fick köket sig en toucht, jag satte upp tre jättefina blomstertavlor. De finns i min butik. Det är kaos i huset nu med grejer överallt. Det kliar i fingrarna nu att få börja ställa iordning och inreda. Vi har olika prioriteringar jag och min man. Han har sovrummet som första, men där är ju jag redan klar åtminstone i huvudet. Jag vill börja med pysselrummet för där finns det ju en massa roligt man kan göra. Jag längtar....tänk att kunna få ha alla saker nära sig när man pysslar, inte behöva springa omkring leta och plocka fram. När den kreativa slår till så skall man passa på. Jag skall kalla det nya pysselrummet för julklappsrummet tror jag...Jag som älskar att slå in paket framför allt julklappar, tänk att kunna sitta vid ett bord massor av olika presentpapper,snören och annat som jag använder finns på ett ställe..hurra!! Att ha alla detaljer och papper på nära håll när jag sitter och gör kort,tags och annat.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten