måndag 21 februari 2011

Pysselmaja


 Var en sväng till Karlstad igår och då passade jag på att inhandla nya pysselgrejer, papper.....Men jag måste ju ha en låda som man kan överblicka snabbt och att förvara alla små pryttlar. Man tager vad man haver...En gammal cigarrlåda och så satte jag mig och gjorde små lådor av svart kraftigt papper.
 Jag gjorde också ett fint vårhus i papper. Nya fina tags som jag skall sätta på mina hattaskar. Det blev också några fina kort som jag kommer att ta ut till butiken.
Jag kunde inte låta bli och köpa dessa miniatyr möbler som var på rea hos Panduro. Jag blev så förtjust i dem, så nu måste jag bara skaffa mig ett dockhus som jag kan inreda. Jag har sparat gamla dockskåps möbler efter min dotter. Min mamma hade också flera stycken som dotter fick när hon var mindre, de finns också kvar.
Nu är hela golvet klart i sovrummet nu skall vi börja städa och ställa iordning möblerna, så snart kommer jag att visa sovrummet.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten