onsdag 2 mars 2011

Tänk vad tiden går...

 Nu är det redan mars men tittar man ut så står tiden still...istiden kanske. Jag är så trött på snön nu!! Har en fin månadstavla i köket som jag fått av min mor. Och det är lika roligt varje gång man får byta månad på den. På bilden ser det ju lite mer lovande ut att det kanske skall komma en vår denna gången också. Men blickar jag ut genom fönstret så vet i fasiken. 
Tavlan sitter i köket mellan skafferiet och grovingången. Annars är det full rulle här hemma. Sovrummet är omgjort, flyttat och klart sånär som små detaljer som gardiner, tavlor. Nu är det gamla sovrummet som skall få en makeover det skall bli kontor/pysselrum. Så där målas det för fullt. Var i helgen på lite loppisar med min kusin och hittade en hel del som jag nu håller på att måla om. En del behåller jag själv en del åker ut i butiken. Ikväll skall jag iväg och prova på zumba med min svägerska Benita i Nykroppa. Jag behöver också en makeover:-) iallafall min kropp som känner av att det har varit en lång vinter. Jag går gärna i ide på vinter så det blir inte mycket rörelse ute.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten