måndag 15 februari 2010

Sportlovsvecka





Bra start på sportlovsveckan, min dotter har kommit upp!! Vi fick också besök av min bror Peter och min son Christofer. De skulle upp på rallyt, men lite hjälp fick vi allt. Så nu har vi sovit bredvid en "bur" i sängkammarn. De har hjälp oss sätta upp stommen till vår klädkammare. Vi har ett jätterum på övervåningen som vi skall dela av till sovrum och klädkammare. Vi gick också en promenad i det sköna vädret. Promenerade bort till Asphyttan vi gick förbi missionshuset som inte ligger så långt bort, tre hus ifrån oss. Och i huset bor Ebba som Madeleine har blivit kompis med. Vi skulle till Inger & Bertil som bor i ett otroligt fin hus,för att hämta böcker som vi beställt. På hemvägen gick vi förbi kossor som ser för goa ut.





Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten