tisdag 2 februari 2010

Avskedsfest


Fredag sista natten med gänget :-) Vi ordnade lite avskedsfest för mig nu när stora flyttlasset skall gå. Min syster Maria var snäll och lånade ut sitt hem, hemma var de ju bara kartonger och kaos. På festen var det min syster, hennes svägerska Marie, hennes dotter Jessica (som jag är gudmor till) min kusin Sussie, Inger, Maria Siegfelt, Susanne och goa Uddevallatjejerna Katrin och Vivi. Vi drack champange och åt grönsaksdipp, dansade och lite kareoke. Sen åkte vi ut till Maltes pub i Ödsmåls bygdegård. Men inte nog med det vi avslutade kvällen på Stenungsbaden, som i många år varit ett av mina favorittillhåll.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten