torsdag 11 februari 2010

Internetstrul...igen!

I snart en veckas tid har jag försökt att komma in på bloggen med hjälp av vår befintliga internetuppkoppling via Telia, inte en enda gång har det lyckats förrän nu! Michael, mannen i mitt liv, tog ännu en gång kontakt med Telia och nu framkom att de inte på något sätt kan leverera internet till vår bostad, snacka om att M blev sur, han har nu en blick och min som skulle få en byråkrat från forna öststaterna att blekna, han nämnde något om post och telestyrelsen, när han är på det humöret kan vad som helst hända...


Men det vi har nu på gång är uppkoppling via IceNet, något för oss här på vischan, Michael skall hämta gatewayen i morgon sedan är det bara att köra! Viktigt att få igång det hela nu för webbbutiken ligger i startgroparna...






Lägger in några bilder från obygden, har varit en fin vecka med sol snö och kallt.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten