torsdag 18 februari 2010

Karlstadsresa

Vi till Karlstad for igår, dottern behövde nya ridbyxor. Så vi hitta Färjestads rid & trav. Ett par svarta ridbyxor inhandlades, morfar tyckte att hon inte skulle frysa så ett par käcka termoridbyxor han köpte till henne. Vi hittade också en annan rolig affär Inredningskompaniet och jösses vad mycket fint där var. En liten grej fick jag allt med mig hem. Så gjorde vi Jysk och äntligen fick jag mig en vit pläd. Sedan bar det iväg till Bergvik lite vårkänsla får man allt när man kollar in vårkläderna som börjat komma i butikerna. Var inne på Kappahl och provade kläder. Det borde stå varning för hjärtinfarkt i provrummen. Fick ett bryskt uppvaknande när man fick se sin kropp i alla speglarna. Så nu blir det att göra ett krafttag att gå ner i vikt vill ju gärna se bra ut i kläderna jag inhandlade. Idag skall vi in till Filipstad och besöka Ferlinskolan, min dotter funderar på att flytta upp. Hon tycker att detta skall bli jättespännande att gå på studiebesök där, så nu skall jag gå ut och skotta fram "gamla Bettan".

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten