fredag 5 februari 2010

Karlstadsresa

Igår kom pappa hem och sa -hoppa in i bilen vi åker en sväng. Och till Karlstad bar det iväg. Gick runt lite i affärer men så visade pappa mig Noll 54 och jag blev salig. Så mycket fint! Helt klart en affär jag skall gå tillbaka till och blev väldigt trevligt bemött. Köpte en jättefin löpare som jag skall ha mitt matsalsbord (som kommer ikväll). Hittade också en Panduro affär där jag äntligen fick tag på ett speciellt papper till skrivaren som jag hade letat efter. Tjejen som jobbade där (synd jag tog inte hennes namn) var verkligen serviceminded, där hittade jag också boken Bröllop & fest som kommmer väl till pass. Vi åkte senare också till Blomsterlandet och där fick jag tag på Myrten bl a.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten