torsdag 22 april 2010

Spirar & Gror

Tänk att det äntligen är vår ute. Idag lyser solen och det verkar bli en helt underbar dag. Gräslöken har börjat gro i min trälåda. Har en gammal trälåda som jag brukar ha blommor och annat smått o gott i. Lika roligt varje år och se vad som har klarat vintern:-) I år har den fått en viol iallafall.
Härom dagen köpte jag ett lagerbladsträd skall bli intressant att se om jag lyckas med det. Jag älskar det här med blommor och trädgård, men gröna fingrar har jag inte. Brukar lyckas med hälften och andra hälften vet jag inte vad jag gör med men det lyckas jag inte så bra med.

Vi har haft mycket att stå i de sista dagarna, det är mycket röjning som står på schemat. Bröllopet börjar ju närma sig med stormsteg. Nu grejar vi mest i trädgården och nere vid bryggan. Ladugården och Logen måste ju också bli klara inför butiksstarten, som hela tiden måste flyttas fram. Men det sker framsteg iallafall.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten