tisdag 13 april 2010

En dag som alla andra

Det var några dagar sen jag bloggade, men vi har varit igång hela tiden. Det blir inga bilder denna gång för Michael råkade lägga ner kamerasladden i sin dataväska. Men som tur är så kommer han hem ikväll. Han skall jobba på Gruvön. Solen har ju varit framme och vi har varit ute i trädgården. Vi har ansat körsbärsträden som står framför vårt hus. Vi har tagit ner björkar och tallar i den lilla dungen på tomten. Det här är ju en gammal trädgård som bara fått stått i många år. Men det är också väldigt spännande och se vad som kommer fram i rabatterna. Min dotter har nu åkt hem till Tjörn så det känns lite vemodigt. I lördags fyllde pappa år och mina fastrar och farbröder kom på besök. Vi åt en jättegod middag, och det var riktigt roligt att kunna sitta så många runt bordet. Sen tog vi en jätteskön promenad vid kanalen. I söndags hann jag med en loppis men det fanns inte så mycket där. Köpte iallafall flera olika spetsar för det är nåt som har en strykande åtgång här.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten