fredag 30 april 2010

Bjurbäcken



Härom dagen så var jag och blivande svägerska Benita i Bjurbäcken och kollade in lokal för bröllopet. En underbar miljö men men men tyvärr så var det för branta trappor och det blir inte bra. Tänk att jag bor så nära ett sånt underbar ställe och miljö. Men vi kan ju alltid ta lite bröllopsfoton här. I sommar skall de öppna café. Så är ni ute och åker så stanna gärna och titta, ta en fika kanske. Men jag hoppas ju att ni kommer förbi min butik Asphyttans nött & nytt också :-) som inte ligger så långt därifrån.

Det finns en smedja där också som kommer att vara öppen.


De har gjort iordning fint med grillplats bord och bänkar, så här kommer jag allt att åka och ha någon trevlig sommarkväll med min familj.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten