torsdag 29 april 2010

Ett litet gulligt sms

Måste bara få tala om att jag har en underbar karl, som jag snart skall gifta mig med! Han är helt otrolig på att rimma. Har fått en hel del sms på rim av honom, han är ju borta på veckorna. Så det är alltid roligt att läsa dem. Men snart så....ja redan nästa vecka börjar han jobba på Karlstadskontoret! Det skall bli skönt. Detta skickade han till mig igår......

I Punglätta det rustas för bröllopsfest
och Lotta är den som fixar mest.
Tankarna omkring henne yr, bil, lokal, kläder och mat,
 hmmmm vart är gemålen är han månne lat?
Men väl en boxman som då och då henne stör
när han är med och rör.
Så låt henne med planerna vara,
uups hörde att han före bröllopet till Minsk skall fara.
Är det riktigt klokt att sådan resa planera
hoppas då att inget mankemera.
Men " boxen" säkert hem på järnväg kan dra
om inte så får det där med Ryssland va!
Puss och Godnatt.

Det är ju så man smälter när man får sådana sms :-)

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten