torsdag 25 mars 2010

Asphyttans Nött & Nytt

Nu är det mycket på gång med den kommande butiken. Nu händer det mycket och det går i rasande fart. Har jag bestämt mig så har jag. Börjat pratat med en del leverantörer bl.a så hittade jag TrippleHouse hoppas på ett gott samarbete med dem. Igår sa var tidningen här ute hos mig och intervjuade inför ett repotage Trendnytt i Filipstadstidningen. Så nyfiken jag är på hur det kommer att bli. Repotaget kommer i tidningen nästa vecka. Vi håller på för fullt ute i ladugården nu som skall inredas till butiken. Har kollat runt lite för att beställa hit container det var inte det lättaste. Att värna om miljön är jättebra men då måste väl kommunen bygga ut sina återvinningsstationer, bara undrar. Så nu kommer vi att få ta en container från Karlskoga...ja ja. I brist på tid så vill jag ha en container där jag kan slänga osorterat.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten