fredag 16 september 2011

Testar....

Idag har det gått i test tecken, jag har bakat scones, gjort egen lemoncurd, gjort gurksnittar och laxsnittar, cupcake. Dukade upp ett helt afternoon tea och bjöd in mina provsmakare make, pappa och kusin. Tog jättefina bilder men men klumpiga jag när jag skulle rensa min kamera tog jag bort alla bilder i rena farten så typiskt mig. Men kom till slusscaféet på söndag och se själva det fina afternoon tea buffé bordet. Så det fick bli nya bilder av det som var kvar.
Blåbärscupcake gjorde med blåbärssylt och frosting med färska blåbär.

 Gjorde små cupcake som jag skar ur och lade lemoncurd i toppade med färska blåbär.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten