fredag 16 september 2011

Makeover

Fastän förkylningen håller i sig så händer det lite här hemma. Hemmet har ju inte hunnits med under sommar så nu står det mycket på listan (michaels). Ett skåp har fått flyttat in i köket och det blev såååååå bra. Jag är helnöjd!

I måndags masade jag mig iväg på auktion inne i Filipstad. Det är en kille där varje måndag som auktionerar ut nya grejer från bl a olika kataloger. Syrran fick tag på en hel del. Hon ropade in ett kakfat som jag bara vill haaaaaa....men hon var där tidigare än mig. Jag hade en mullegrupp på besök i caféet och butiken. Hur trevligt som helst.

 
Men ett fint fågelbord fick jag tag i eller rättare sagt två som skall få hänga i nåt av alla våra äppleträd.
En ursöt lykta blev det också, men den hamnar nog nere på caféet eller får stå på vår brygga nästa sommar.
 Den känns lite havet,sjö,vatten tycker jag.
Nu skall jag snart in till optikern åldern börjar ta ut sin rätt, först atros i fingrarna och nu spökar ögonen när jag skall läsa på kvällen.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten