söndag 18 september 2011

Mässa Kvinna 2011 Karlstad

 Igår var det en jätterolig dag, jag och Camilla åkte på mässa till Karlstad. Kvinna 2011 hette mässan och det var massor av tjejer och utställare. Vi träffade på Petra med Lev Vackert butiken www.levvackert.se. Vi såg ett föredrag av MatTina och mannekäng uppvisning. Jag fick en hårstaling gjord av Aqua www.aqua.st, mycket hår har jag (det är jag och Rapunzel) så de var två som fick göra lockar det tog en stund.
 Men så fint det blev, nu kunde jag åka hem och vara vacker en stund i tv soffan.
 En underbar sjal blev inhandlad från Sofias garderob. Det fanns många snygga kläder där från olika butiker i Karlstad.
Jag träffade på Mazzarin www.mazzarin.se . Så nu skall jag noga fundera på att vara med i Cupcaketävling i Kristinehamn till våren.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten