söndag 29 maj 2011

Bröllopsdag

Tänk det har redan gått ett år sen vi stod på vår brygga och sa ja till varandra. Och min man upphör aldrig att förvåna mig. Igår överraskade Michael mig med att bjuda mig på restaurang Roma i Kristinehamn, ett jättemysigt ställe, trevlig personal och underbar mat. Vi smygfirade bröllopsdagen igår eftersom vi skall vara på slusscaféet hela dan idag och vi får amerikabesök, Michaels bror. Så blev jag väckt med frukost på sängen och på brickan låg en underbar bukett liljekonvaljer som han åkte iväg och plockade på samma ställe som förra året, fastän vi har liljekonvaljer på tomten. Min brudbukett bestod av bara liljekonvaljer. 

Jag fick också ett jättefint armband i silver. Vilken underbar start på dagen. Nu skall jag snart iväg till mors grav med en bukett liljekonvaljer sen bär det iväg till slusscaféet för å baka jordgubbs cupcake.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten