torsdag 12 maj 2011

En dag som alla andra

Det var ett tag sen jag skrev på bloggen, men det har varit jättemycket nu. Våren har riktigt exploderat. Låg sjuk i närmare två veckor, det var längesen jag var så dålig bihålsinflammation, orken var helt borta. Just nu drömmer, andas, tänker bröd, bakar för fulla muggar. Slusscafé har haft premiär, nu till helgen är det redan tredje helgen vi är igång. Funkar jättebra att öppna tidigare. Vi har redan fått in förbeställningar. Mitt upp i allt så har jag varit hundvakt i 10dgr till Milo (syrrans hund). Nu skall jag gå upp och plocka iordning på mitt pysselbord, har målat ett litet hörnskåp som jag skall ha där. Just nu är det kaos på bordet sen jag tog bort min sockerlåda.




Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten