lördag 21 maj 2011

Händelserik vecka

Det har varit en händelserik vecka. Michael har varit lite ledig så en hel del ved har han fått gjort och fällt träd. Jag har bakat, tagit emot fler beställningar till caféet, gjort kort.


Syster Yster, Ari och Majlo har varit här. Jag fick jättefina skålar i födelsedagspresent av systern jag blev jätteglad, de kommer att passa så bra nere på caféet. Det har bakats cupcake för fulla muggar fick till en ny sort med rabarber och frosting gjord av vit choklad och vanilj. Mums. I torsdags var Lena Richardson från Filipstadstidningen här och har jag tur så blir det två reportage ett som kommer på torsdag och ett i sommarnumret. Min man kom hem med en motorgräsklippare i fredags så nu är lyckan gjord, vi har enorma gräsmattor.


Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten