torsdag 13 januari 2011

Tvålar


Tillverkat tvålar till butiken. Mycket pill men fina och det doftade gott i hela köket. Tvålarna jag finns i lavendel och rosdoft. Skall sälja dem i butiken. Hela morgonen har jag letat runt bland mina leverantörer och beställt varor. Snart är det ju Formex mässan i Stockholm och den skall vi upp på, och när vi kommit hem därifrån så skall vi beställa hem fler varor. Det börjar rulla på med butiken fastän det är januari.
Det kommer att skilja lite på varorna i 

gårdsbutiken och webbutiken.
Så det är väl värt ett besök på båda ställena.
www.asphyttansnottochnytt.se
Resten av dagen skall jag lägga in fler bilder på varor i webbutiken som är på väg in.

Nu så här efter jul och efter besöket i provrummen när vi var i Karlstad så måste jag bara göra nåt åt alla nya ringar man fått runt midjan. Simma kan jag ju redan så några nya flytringar runt midjan behövs inte. Började i måndags med att bara äta grönsaker och frukt. Igår inledde jag första fastedagen. Tänkte rensa ut kroppen. Men gu´så hungrig jag är..... Hoppas jag genomlider dagen. Bestämde mig från början med två dagar fasta. Känns det bra kör jag på med mer dagar. Men just nu vet jag inte. Inatt drömde jag om mat. Efter det blir det gi-metoden för hela slanten. Vi körde ju en vända i förra våren jag och pappa.

Kände att det funkade bra.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten