måndag 24 januari 2011

Stockholmsresan

  
Nyligen hemkommen från Stockholm med massor av nya idéer och inspiration. Tofsar är inte helt fel. Besökte Maria Montazamis monter jättefina väskor var det och tofsar. 
Det fanns väldigt mycket att se på mässan. Lite nya tips om leverantörer fick jag, det här kommer att bli en spännande vår! Vi gjorde några beställningar å vad jag längtar efter att få dem. Kom hem med massor av energi och lust att jobba i butiken. Vi bodde på hotell Continental ett trevlig hotell, trevlig personal, trevliga rum, trevlig mat. På lördagkvällen var vi trötta i fötterna så då stannade vi på hotellet och åt i restaurangen. Vi blev rekommenderade av servitrisen Sissel att ta brässerad lammlägg med dillsky och potatis-å palsternackpuré. Det smakade himmelskt köttet smälte bara i munnen mmmmmmmmums säger jag bara. Och är det något jag uppskattar så är det trevliga servitriser och på Sissela var det hög klass. Tack Sissela för att du gjorde vårt besök i restaurangen så trevligt.


Det finns så mycket att skriva om vår Stockholmresa och formex mässan, så det kommer mer om det i veckan. Men något som blir stort i vår är en sån här trappstege, den fanns i olika utförande i nog de flesta montrarna. Denna är från Tripple House och den är nu på väg in till min butik.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten