tisdag 4 januari 2011

Bara en vanlig dag

Tänk vad stora barnen har blivit. Två av mina barn Madeleine och Victor som är på väg och fira nyår uppe hos min kusin Sussie och moster Laila. Vi gillar att klä upp oss och skoja till det. 
Idag är det gråmulet ute och lätt snö faller. Konstigt än är jag inte trött på snön. Jag går fortfarande omkring i ett julrus. Jag plockar inte ner julen förrän efter tidigast trettonhelgen. Njuter av att se mina julgranar och adventsljus i fönstren. Några tomtar kan få komma tillbaka till sina lådor, snögubbar och lite juldukar åker bort. Idag blir det att ändra ute i butiken, hyllor skall upp så jag får plats med alla varor som är på väg in nu i januari. Snart blir det formex mässa och då bär det iväg till Stockholm.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten