måndag 10 januari 2011

Nytt år nytt i garderoben

   Igår tog vi oss en tur ner till Karlstad jag och min man. Vi gick runt och strosade, åt en bit mat. Kollade runt på rean och jag hittade massa fina klänningar/tuniker. På Kappahl hittade jag en del, och de hade köp 3st betala för 2. Glad och lycklig gick jag ut affären med 3 st plagg och hade sparat 1040:-. Men så såg inte min man på det:-) Lyckat var det iallafall. På Kappahl har de just nu en serie som de kallar Vintage stories jättemånga fina plagg. Älskar det modet att ha en fin rysch pysch tunika och tights. De döljer michellinkurvorna jättebra. Se så fina de är. Det blev en tur in på Panduro också fick tag i lite nya stämpelfärger och stämplar. 
Sitter och gör lite fina tags just nu.
På hemvägen åkte vi förbi Forshaga och hälsade på faster Gunnel och Sune. Vi hade en jättetrevlig stund med prat och tittade i fotoalbum. Alltid lika roligt att vara där. Jag fick en hel kasse med fina mössor och halsdukar, visar några som kommer att passa jättebra till mina kappor.

Inköpt på Kappahl för 300:- men har kostat 599:-
Ginatricot 150:- förr 299:-

Också Kappahl  nu 200:- förr 299:-
Kappahl nu 250:- förr 499:-


Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten