torsdag 18 augusti 2011

Sovrum


Vi flyttade ju ner till bottenvåningen och började göra i ordning sovrummet. Målade väggar och lade nytt golv. I sommar har det flyttat in en ny byrå och nya garderober. För ont om plats för förvaring är det i huset. Och så här blev det.....

Titta vilken underbar utsikt vi har från ett av våra fönster man vaknar och ser sjön det första man gör när man kliver upp. Och kom på en ny upphängning av gardinerna, jag tog pärlband och satte i änden av gardinstången som jag sen lät löpa ner över gardiner där jag knöt en knut...det syns kanske inte så bra på bilden.

Fotografierna fick flytta upp på garderoberna tillsammans med min gamla nalle som är lika gammal som jag. Och de söta knopparna som jag köpt på Lev Vackert i Kristinehamn blev jättebra.

Och nu flyttar ett av mina favoritplagg in i garderoben en tunika jag köpt på http://levvackert.se butiken i Kristinehamn.

En underbar skål i keramik som jag köpt i sommar som jag samlar mina pärlhalsband.
 Det finns fler projekt på gång i sovrummet innan det blir klart, men en bit på väg är vi. Fler bilder kommer det att bli framöver.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten