tisdag 16 augusti 2011

Mera sommar

En kväll åkte vi ut med syster yster och svåger vi hamnade på vildmarkskrogen. En sån storslagen utsikt men väldigt stor besvikelse på serveringen, maten var ganska ok, men vilken personalen under all kritik. Så nu har jag lärt mig skillnaden mellan krog och restaurang....


Maria och Ari .....nu vet jag var Robert Gustavssons iller Göran bor.

Varit gifta länge?
Vi tog oss en sväng till Saxån där Barfota Ernst har hållit till i sommar...Det var riktigt fint!


En härlig och rolig kväll hade vi i allafall trots besvikelsen över restaurangpersonalen.

Min kära make har varit ett otroligt stöd under denna sommar, han har jobbat på som bara den i caféet fastän han hade semester från sitt ordinarie jobb på Inspecta.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten