onsdag 10 augusti 2011

Sommarföljetong.........

Vi har gjort en hel del andra saker i sommar också. En bukett underbara blommor köpte jag till mig själv.
 Vi tog oss en tur till Örten faster Gunnel och farbror Sunes sommarstuga. Vi fick underbar hemlagad mat som smakade himmelskt. I sommar har det blivit mycket restaurangmat.


 En dag tog jag och Madeleine kanot hem från caféet. Kanalen mot sjön Aspen är ca 3 km lång och vi bor 687steg ifrån inloppet. Det blev en skön paddlingstur, men för oss tog det 55 minuter dagen efter när Michael och Ari paddlade tog det bara 20 minuter. Skillnaden måste bero på att jag och Madeleine uppfann zickzackpaddling.


 

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten