fredag 17 juni 2011

Nu andas,pratar,drömmer jag café men jösses va roligt det är. Skall strax gå upp och sätta dagens deg, börjar få kläm på rutinerna nu. Idag kommer Madeleine och Victor hem å vad jag har längtat efter dem.  Idag är det förberedelser inför imorgon då det är Kanaldagen vid slusscaféet. En hel del skall ordnas och förberedas. Får förhoppningsvis nya varor idag och äntligen mina nya tallrikar och tekoppar, hoppas, hoppas. Har väntat på porslinet som har varit restat hos leverantören ett tag. Vi har stängt ner webbutiken eller rättare sagt vi håller på att flytta den till en annan webadress, 
så det är lite pill med att flytta och ändra om bilder. 
Att flytta ner butiken till kanalstugan har varit ett riktigt klipp.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten