torsdag 30 juni 2011

En mysig morgonstund



 En mysig morgonstund i lugn och ro för ovanlighetens skull. Pappa är en klippa som tog caféet en stund. Jag och Trixie tog en promenad och hittade lite frukost årets första kantareller, ett smultronstrå som min dotter skall få. Annars är här full rulle


 Har varit nere en kort tur till Göteborg och Kungsbacka. Körde ner min son Victor och kikade på var han kommer att bo. Han och Sandra har flyttat ihop i en jättefin lägenhet i Göteborg.

 En sväng förbi Kungsbacka tog jag och Sussie. Vi var med på Olles urnsättning. En fin plats har min moster valt. Här står kusinerna Marcus och Mattias med moster. Sedan följde min moster Laila med oss upp till Värmland.

 Men ett kort besök till kusinerna LEDbutik i Kungsbacka blev det också
 Det har redan varit midsommar å vad tiden flyger iväg. Vi firade ner vid slusscaféet. Först på dagen med en sådär 200 personer med dans kring stång. På kvällen blev vi kvar och dukades upp sill, potatis, jordgubbar, grill. Ett lugnt firande med Camilla och Thomas familj, Carina med familj, moster Laila och Linnea, Slussvakterna Humle och Dumle.




Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten