söndag 14 november 2010

En vanlig lördag

Fick ett mail från en granne (som jag inte har träffat ännu) Danne, han hade hittat mig via min blogg. Han
ville att vi skulle kika till hans hus. Detta hus har nog ett av de finaste lägen jag vet. Det ligger alldeles vid källsfallet. (som jag har bloggat om förr)




 
När man är ute på promenad runt kanalen så ser man ofta spår efter bävern. Det finns ett bäverbo i kanalen. Och ibland ser man bävern komma simmande i sjön.

Vi fortsätter och banka, snickra och greja ute i ladugården. Nu börjar det närma sig......bara 2 veckor kvar. Lite ljusslingor har kommit upp i trädgården.

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten