torsdag 23 september 2010

Nu e de mycket......


Nu händer det jättemycket här på gården. Loppisen är fortfarande igång. Min dotter har varit uppe på besök. Det är full rulle ute i ladugården nu, det hamras och det spikas för fullt. Börjat beställa in varor till den kommande butiken. Besök av en leverantör nu på fredag. Vi försöker göra iordning trädgården inför vintern. Och det som har upptagit mest tid är att nu den blivande webbutiken. Vi börjar med webbutiken före den fysiska butiken. Så redan nästa vecka så kommer det in varor. Då blir det att fotografera hela dagarna. Så förhoppningsvis så är den igång om ca 2 veckor.
Men liten paus i allt stohej får man allt ta sig i det vackra höstvädret. Så jag och Sussie (min kusin) vi satte oss i pappas hammock och drack glögg. Kanske lite tidigt men men vad gör det, det var varmt och gott.


Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten