lördag 4 september 2010

Kräftskiva i Asphyttan

havskräfter 
Nu har vi haft vår första kräftskiva på Punglätta. Eftersom det är Oxhäljamarknad i helgen så passade vi på att kalasa nu när många är på besök från västkusten.
Det var Syster yster med Ari och dotter Angelika,
Mina söner Kenny och Victor,
min dotter Madeleine,
Min moster Laila.
Sussie hade besök av Pelle från Kungsbacka.
kräftskivapåpunglätta (2)  kräftskivapåpunglätta
Vi använder inte de typiska kräfthattarna, utan vi tar ur maskeradkistan.
kenny på besök
Min äldsta son Kenny
pelleiasphyttan
Sussie, Pelle och Laila
villeiperuk  
Peruken flyttade runt på olika huvuden, här är det min yngsta son Victor som ser helt annorlunda ut.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten