lördag 11 september 2010

En hel vecka


potatislåda
Nu har det gått en hel vecka igen, tiden bara flyger fram. Loppisen går fortfarande jättebra, så den tar en stor del av dagen. Har målat klart min potatislår och ställt in i vardagsrummet. Haft besök av Ulla och Prani släktingar till Sussie. En dag kom det en dam och knackade på min dörr och frågade om jag ville ha denna pelargon.
mårbackapelargon
Det var Carolina som kom, en gammal klasskamrat och kär vän till min faster. Hon berättade att just denna blomma är en stickling från en äkta Mårbackapelargon som kommer ifrån Mårbacka. Hon har en väninna som hade arbetat där.
I vecka som gått har vi också haft besök av
min faster Gunnel & Sune.
Och de hade med sig fler släktingar Ylva & Birger.
ylvaobirger

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten