fredag 27 augusti 2010

EN kappsäck full av pengar…..


Doktorsväska
Var i Skived på auktion igår, och hit tänker jag åka fler gånger.
Det blev allt en del inrop
smyckeskrinöppet
. smyckeskrinträ
Ett jättefint gammalt smyckeskrin i trä.

tomtetjej
Det börjar ju närma sig jul….jag som älskar julen börjar jättetidigt med den åtminstone i mina tankar. Så ett liten tomtemamma blev det. Men jag kanske ställer ut den i trädgården när jag tänker efter, hon liknar lite en vätte tycker jag.
En trådkorg som jag säkert kan få användning för.
trådkorgskived
Blev några inrop till, men de grejerna står ute på logen och jag orkade inte gå dit nu på morgonen för att fotografera det får bli senare. Från det ena till det andra så ser jag framemot kvällen för då skall vi åka till min faster Gunnel och Sune för att hämta en gammaldags köpmansdisk som jag kommer att ha i min butik.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten