tisdag 17 augusti 2010

Romantik

Måste bara berätta vad min man överraskade mig med i lördags. Efter att vår loppis hade stängt så kom Michael med picnickorgen, inhandlat på loppis för några dagar sen, i högsta hugg. Vi tog båten och åkte ut på Aspen. Han dukade upp kyckling, revbensspjäll, sallad, bröd, färskost och ett gott rödvin. Vi satt och bara njöt. Detta kallar jag romantik i stora mått.

När vi for hemåt låg sjön alldeles spegelblank och vi fick följe med några kompisar. Trixie tyckte det var några underliga djur som flöt där på vattnet.


Vi passade på och fiska lite på vägen hem.
Två små aborrar fick jag.
Och Trixie ville vara med så hon snodde den ena fisken och sprang stolt omkring med den hela kvällen.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten