måndag 5 juli 2010

Sunne Antik & samlarmässa

Igår var vi i Sunne på Antik & Samlarmässa. Det fanns mycket att titta på, önskar att jag hade haft Pippi Långströms kappsäck med guldpengar. Det fanns så mycket jag ville ha och priser därefter. Men äntligen fick jag tag i ett par kängor ialla fall. Som fanns borta hos Liljebjörns Antik och Inredningar i Ekshärad.
Kari & Stefgan Liljebjörn


Hittade några monogram & mönsterböcker. Har en passion för bokstäver, så här finns det idéer!

.
Min man Michael fick sålt lite av sin myntsamling
Sparar det bästa till sist hos Solweig Berglund Karlstad hittade jag så äntligen mina eftersökta och efterlängtade glas
Böhmiska glas.
Dessa kommer att bli så fina i min juldukning!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten