fredag 22 mars 2013

Väst är bäst eller??

En snabb sväng ner till västkusten.
 En resa för inspirationens skull och inköpsresa.

Kortet är tagit från bilen bra att sitta på passagerarsidan ibland. Blev helt ok fastän vi körde i 70.

Ett första besök på Kärrstegens Gård
www.karrstegensgard.se/ eller som vi kallar det Gula villan. (De finns på Fb också.)  Helt klart en storfavorit bland alla butiker jag bara älskar att gå runt i den och titta, och titta. Om man skulle gå upp i vikt av att bara titta så skulle jag ha spruckit som en ballong. En liten ballerina till min samling fick följa med hem. 

En snabb sväng förbi en av mina söner min goe mellanpojk Christofer.

Fjädern som jag köpte på Kärrstegens Gård passade perfekt på ett av mina bord.

Så söta salt och pepparströar blev det också.

Vi avlutade dag hos Maria Maräng
http://miamarangshabbychic.blogspot.se/ och jag blev så exalterad av denna burk så jag glömde helt bort att ta en massa kort. Är så glad för denna fina gamla burk. Men mycket fanns det i butiken som fina saker, kläder och smycken. Blev förtjust i två olika plagg som jag provade men det blev till slut en från van Deurs Danmark.

En hel korg med ballerinaskor blev det också de kommer att gå och köpa i slusscaféet.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten