torsdag 20 september 2012

Underbar dag!

Efter en underbar dag med solsken, så blir det soffan med en kopp te och nya boken från Jeanne d´Arc Living inköp på Lev Vackert butiken och drömma om julen. Har precis tagit ett varmt skumbad i mitt ute badkar, var bara så skönt att ligga i varmt bad i mörkret med bara massa lyktor tända.
 
 Vaknade tidigt i morse full av energi så ut i trädgården för att göra den höstfin!
 
 Cykeln fick sig nya höstkläder
När jag var klar i trädgården åkte jag och min kusin till Kristinehamn och gjorde veckans handling, men först blev det lunch thaibuffe och kaffet tog vi hos Lev Vackert butiken, klockan bara rann iväg, men så är det ju när man har roligt!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten