torsdag 20 september 2012

Måndagsnöje

Vi har ett måndagsnöje här i Filipstad, att gå på auktion. Det är nya grejer som auktioneras ut och man kan hitta såååååå mycket fint! Ja nu går jag ju inte varje måndag för då hade M blivit tokig. Men i måndags var vi (läs Sussie och jag) där och det blev en del. Ja nu e de ju så att det är några saker som är till syrran också som de vita lampfötterna, tomten. Eftersom det är 30 mil emellan oss så brukar vi när vi är ute på olika grejer skicka bilder via mobilen när vi hittar nåt som vi tror passar den andra. Ena lampan skall få sin plats i mitt pysselrum och den andre får flytta in till mitt nattduksbord.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten