söndag 3 oktober 2010

Sköna söndag


Äppel päppel.....Nu blir det äppelkaka i Asphyttan. Idag får vi besök av min faster Ingalill & Bengt. De har lådor med sig till loppisen. Hela dan igår höll vi till ute i ladan och pysslade. Dottern Madeleine grejade, hon packade upp, prismärkte de nya varorna som inkommit till butiken. Hon var jätteduktigt. Hon hjälpte mig med att ändra om ute bland loppisgrejerna. Och hon fick ställa fram de nya butiksvarorna. Det var härligt att se henne gå loss med sin kreativa sida. Michael och Pappa höll på ute i trädgården.
Se vilken fin lampa vi fick sist utav Bengt & Ingalill.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Mitt skabbiga chica hus sa...

Hej!

Åh vad roligt att du ville lämna ett litet avtryck hos mig så jag fick chansen att komma och hälsa på här hos dig. Det är så kul att få ett "ansikte" på er läsare och lära känna er lite bättre:o)

Nu ska jag kika vidare här.
Önskar dig en mysig söndagskväll!

Ps. Gud vad mysigt det lät med en kopp kaffe och bloggläsande i sängen....! Ds

Kramar Mia

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten