fredag 1 oktober 2010

Hösten på ingång

Nu börjar allt hösten krypa på, det är kyligt i luften. Vi har haft nårgra underbara soliga höstdagar i veckan. Michael är i Norge och jobbar i veckan men ikväll kommer han hem och då har han min dotter med sig. Å vad jag längtar! Det är konstigt att inte ha henne hos sig hela tiden, men jag vet att hon har det bra hos sin pappa. Hon bor nere på Tjörn och det är inte lätt för en tjej på tretton år att flytta från skola och kompisar, ridskola. Igår kom första varorna till butiken! Det var som rena julafton så nu är det att plocka upp och fotografera, lägga upp allt i webbutiken. Det är mycket som skall göras innan webbutiken släpps ut på marknaden.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten