fredag 22 januari 2010

Veckan som gått


Äntligen fredag, ikväll skall vi åka hem till Asphyttan. Denna vecka har bestått av packning och åter packning. Lite nostalgitrippar har det ju blivit, tittat på gamla kort, läst brev och hittat saker som jag hade glömt bort. Fått lite fina gamla möbler av min granne som skall med upp och göras iordning. Längtar efter att få sätta igång med dess. Innerligt trött på flytt är jag nu, sa till Michael att jag kommer aldrig att flytta med honom igen :-). Denna vecka har jag passat på att umgåtts lite med några av mina barn. Varit med Madeleine till stallet Tjörns Ridklubb. Varit på frukoststund hos min syster. Passat på att prata med några till av mina vänninor. Skall ju ner nästa vecka igen och då blir det mer att umgås med mina vänner.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten