lördag 7 november 2009

Veckan som gått

Har legat i influensa hela veckan, inte varit på humör. Läst på lite grann om det här med blogg, för det är ju en ganska ny sak för mig. Vi har pratat hemma en del, så mycket min hals har tillåtit om huset i värmland. I vilken ordning vi skall börja renovera och vad vi skall ha. Vi har börjat titta på värmesystem, vilken djungel. Jag är inne på bara kakelugn, vedspis har vi redan i köket. Men än har jag inte fått med mig karl´n på´t. Igår åkte Michael upp själv till gården med släpkärra helt fullastad. Vi har fått gamla sekretärer av grannen bl a. Jag får själv ligga hemma och krya på mig. Inte avundsjuk alls inte :-(

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten