onsdag 18 november 2009

Det har sina sidor att bo på landet, har problem med det trådlösa internetet och har nu ordnat med en spökskrivare uti Vargön. De dagar som gått sedan Michael åkte tillbaka ned till västkusten har varit fulla med projekt. I måndags besökte vi Ikea i Karlstad där jag hittade vår första servis (blir säkert fler om jag får råda) som kommer att bli helt superb i städskåpet som just nu genomgår en metamorfos till vitrinskåp.

Med färg och pensel har jag gett mig på denna omvandling av skåpet, några nya hyllor har även kommit på plats, det som saknas är nu att få tag i dörrar som matchar in i allt det övriga som ännu så länge bara finns på papper, men som ni alla vet byggdes inte Rom på en dag.

Har även fått tid att börja julsmycka utomhus, har oljat en släde, skidor och en spark, blir fint att ställa ut i trädgården sedan, har även fått upp lite granris både här och där och mer skall det bli.

I morgon kväll så kommer han med stort H och om han tror det blir en vilohelg så bedrar han sig gruvligt, här väntar både färghinkar och rollers på att någon skall ta tag idem, planen vi har är att få färdigt ett rum nere så vi kan komma vidare, hörde att han packat bilen full med lådor så jag får säkert min beskärda del av arbete.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten